هرروزپاییزه

آلبوم جدید چاوشی به نام پرچم سفید دو روز پیش منتشر شد منم دیروز خریدم با قیمت دو هزار تومان!

چند تیکه از این آلبوم رو دوست دارم که مینویسم اینجا تا به یادگار بمونه برای منه تنهای پاییزی


لعنت به این دبدار     لعنت به این دیوار 

لعنت به این آوار      من زیر آوارم

هر روز پاییزه         هر هفته پاییزه

هرماه پاییزه           هر سال پاییزه


------------

جوابم نکن مردم از نا امیدی شایدعاشقم شی خدارو چه دیدی

خیال کن جواب منو دادی اما     عزیزم جواب خدارو چی میدی


-----------

من باید چکار کنم منو باورت بشه       که یکم تحمل و عاشقی سرت بشه

این چه راه و رسمیه این چه امتحانیه  خوان هفتصدم گذشت این چه هفت خوانیه



به خیالم که تو با من یه همیشه آشنایی


به خیالم که تو دنیا واسه تو عزیز ترینم
آسمونها زیر پامه اگه با تو رو زمینم
به خیالم که تو با من یه همیشه آشنایی
به خیالم که تو با من دیگه از همه جدایی

من هنوزم نگرانم که تو حرفامو ندونی
این دیگه یه التماسه من میخوام بیای بمونی

من و تو چه بی کسیم وقتی تکیمون به باده
بد و خوب زندگی منو دست گریه داده
ای عزیز هم قبیله با تو از یه سرزمینم
تا به فردای دوباره با تو هم قسم ترینم