هرروزپاییزه

آلبوم جدید چاوشی به نام پرچم سفید دو روز پیش منتشر شد منم دیروز خریدم با قیمت دو هزار تومان!

چند تیکه از این آلبوم رو دوست دارم که مینویسم اینجا تا به یادگار بمونه برای منه تنهای پاییزی


لعنت به این دبدار     لعنت به این دیوار 

لعنت به این آوار      من زیر آوارم

هر روز پاییزه         هر هفته پاییزه

هرماه پاییزه           هر سال پاییزه


------------

جوابم نکن مردم از نا امیدی شایدعاشقم شی خدارو چه دیدی

خیال کن جواب منو دادی اما     عزیزم جواب خدارو چی میدی


-----------

من باید چکار کنم منو باورت بشه       که یکم تحمل و عاشقی سرت بشه

این چه راه و رسمیه این چه امتحانیه  خوان هفتصدم گذشت این چه هفت خوانیه



نظرات 2 + ارسال نظر
مرلین سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 14:41 http://merlinee.blogsky.com

سلام
منم شنیدم آلبومش اومده ولی تا حالا وقت نشده بگیرم گوش بدم حتما قشنگه لینک شدید

SOTVAN پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 22:05 http://Grimarmy.blogfa.com

سلام عزیز.
افتخار تبادل لوگو میدید؟
من قبلا" لوگوی شما رو تو لینک لوگوی دوستان قرار دادم.
لطفا" پس ازقراردادن لوگوی من خبر بدید.
SOTVAN

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد