به خیالم که تو با من یه همیشه آشنایی


به خیالم که تو دنیا واسه تو عزیز ترینم
آسمونها زیر پامه اگه با تو رو زمینم
به خیالم که تو با من یه همیشه آشنایی
به خیالم که تو با من دیگه از همه جدایی

من هنوزم نگرانم که تو حرفامو ندونی
این دیگه یه التماسه من میخوام بیای بمونی

من و تو چه بی کسیم وقتی تکیمون به باده
بد و خوب زندگی منو دست گریه داده
ای عزیز هم قبیله با تو از یه سرزمینم
تا به فردای دوباره با تو هم قسم ترینم

نظرات 3 + ارسال نظر
ناشناس چهارشنبه 10 اسفند 1390 ساعت 13:34 http://lost300.blogsky.com/

سلام . خیلی شعر قشنگی بود در اولین فرصت میزارمش تو وبلاگم . خواستی به وبلاگ من هم سر بزن و از دنیای عشق باخبر شو

شعر از آهنگ نیستی با صدای داریوش هستش که ژیشنهاد میکنم کاملشو گوش کنی:)

مهلا پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 20:01

سلام عزیزم وبلاگ نازی داری ساده و بامزه

من که خیلی خوشم اومد.اگه زمانی وب درست کنم از شما ایده میگیرم.

امسال کنکور دارم،دعام کن لطفا

مرسی و ممنون .کاش وب داشتی !چشم دعا هم میکنیم

نسترن یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 22:41 http://www.shimi1sampad.blogfa.com

سلام وب جالبی داری من که حسابی لذت بردم
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد