هیچ است 4

داشتم به چرت نویسی عادت می کردم اما دیگه نشد حالا دوباره من اینجام و به نوشتن چرت ترین خیالات واقعی زندگی هیچ خودم ادامه میدم .......



این مدت که نبودم سرم خیلی شلوغ بود،تقریبا از دنیای مجازی فاصله گرفتم و توی واقعیت اتفاقایی افتاد که جدید بودن ولی اون اتفاقی نبود که منو راضی کنه ...


سلام ...

نظرات 2 + ارسال نظر
کرگدن عاشق یکشنبه 7 آبان 1391 ساعت 11:27 http://www.fonex.blogsky.com

نوشتت خیلی درهمه
فقط خودت میتونی بفهمی
اومدی احساست رو نوشتی
بدون هیچ پیش در آمدی یا مقدمه ای

یه دختر.. جمعه 12 آبان 1391 ساعت 15:21

سلام..اون کرگدن و ولش کن..تو ماجرا نیست...
خوبی؟ خیلی وقت بود نیومده بودی نت...
منم اینجا خیلی وقت بود نیومده بودم...الان گفتم یه سر بهت بزنم..
چه میکنی؟ چه خبرا؟ خوش میگذره؟
ببینم منو یادت میاد؟

سلام



هیچ نمیکنم


آره یادم میاد از خندت شناختمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد