هستم....خسته ام


جواب سوالم تو باشی اگر
ز دنیا ندارم سوالی دگر
که من پاسخی چون تو میخواستم


نظرات 5 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 13:55 http://www.sunset-idols.blogfa.com

خوشحال شدم از خواندنت.
زیبا بود.
مرسی

نسترن جمعه 23 تیر 1391 ساعت 10:49 http://shimi1sampad

ســــــــــلام
زیبا بود

سلام الیکم چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 01:18

ببخشید استاد میشه پست غلط املایى یه بار دیگه بزارید!
دو هفته هم نگه دارید حذف نکنید!
امکانش هست آیا؟
بعد قالبم عوض کنید لطفا!
با عرض پوزش!

قالب عوض نمیشه
پست هم برگردونده نخواهد شد
با عرض پوزش
آی پیت چرا عوض شده؟؟؟؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 11:38

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 00:13

آى پى من عوض شده؟نه! کى؟:-D
من غریبم باور کن!
تو خواب یه نفر گفت بیا اینجا یه رمزم داد بهم،اسم پستم داد،اومدم دیدم خبرى نیست!باور کن!B-):-D

تو خواب یه نفر گفت بیا اینجا یه رمزم داد بهم،اسم پستم داد،اومدم دیدم خبرى نیست!باور کن!


باور کردم:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد