دروغه


آخ که چه دلگیره هوای من بی تو
چقد نفس گیره قدم زدن بی تو

تو خلوت کوچه گرفتن دستات همش دروغه دروغ

چقد ادامه بدم به گم شدن تو این خیابونای شلوغ


تو کافه خالی یه استکان چایی کنار تنهایی
اونطرف میزم
جات خالیه عزیزم

نظرات 2 + ارسال نظر
یه دختر سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 14:38

سلام..
هی میام نظر میزارم هی میپره میره رو گوگل...
اعصاب معصابم ریخته به هم..
یه فزولی تو شعرت بکنم...؟؟
ببخشیدا....!!!
این اخر شعرت این جوری قشنگ تر نمیشه..؟
" اونطرف میزم جات خالیه عزیزم خالی "
بازم بخشیدا..فزولم دیگه..
درمورد وب...
بهت نمیدم چون دوست ندارم فک کنی به خاطر این میام بهت سر میزنم که بهم سر بزنی.. بازم ببخشیدا..!!
یه سوال بپرسم..؟
اهل کجایی..؟
ببخشیدا.........!!!!!!!!!!!!!!!!!!



...چیه حالت به هم خورد این قد گفتم ببخشید.!!!



هه هه هه هه هه....
بازم پرید ولی این دفه ضایع شد..
چون زود تر کپی کرده بودم...
هه هه هه هه..

سلام دختره

وب نمیدی که تو خماری بذاری؟؟؟

خودم میخوام بازم میگم اگه دوست داری دوست دارم که وب بدی !!!خودم نفهمیدم چی گفتم

اینکه اهل کجام...باید وب بدی تو قسمت نظرات بهت میگم...ببخشیدا


و در مورد شعر
آخه ارجینالش همینه
کافه های شلوغ . با صدای چاوشی

داغ دل سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 19:35 http://www.nolovewhiteme.blogfa.com

جات خالیه و من.........احساس پوچی میکنم
به منم سر بزنی امیدوار میشم به خودم!!!
آپم........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد