نبش قبر


جفت نیمه ی گمشده نیست
آن همیشه با من بوده است
.
.
.
سالها در محله ای مدفونم
حال سیاهه ای رسیده که میخواهند نبش قبر کنند   
من هنوز نپوسیدا ام
من با اشک غسل کرده ام
کفنم از جنس نگاه های توست
و تلقینم خنده های امید دهنده
لحد من از انتظار روی مرا گرفته
نکیر و منکر از امکان وقوع وصل پرسیدند
و جوابم جز .... نیست
نبش قبر کنید من نپوسیده ام
.
.
.
.
آن همیشه با من بوده است
آنجا
در انتهای خیال
در جستجوی خاطره ها
 در خاطره هایی که جنس هیچ اند  
و انتظار
در انتظار ِ اتفاقی محال
واتفاق در حسرت رویدادن
-----------------------------------


 
نظرات 2 + ارسال نظر
یه دختر شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 23:39

سلام..
این یعنی چی...!!!!؟؟؟؟؟!

"""دیگه نمی نویسم

تا... واقعا اتفاق بیافته"""

واقعی گفتی..؟؟؟دیگه نمی نوسی...؟؟مگه دست خودته؟؟؟میام میزنمتا..!


میگم اون ممتنی که پشت این نوشته هه قایم کرده بودی رو خوندم...نظری ندارم...زیاد از این متن ها خوشم نمیاد..ببخشیدا...!

ولی اون چی بود..؟؟؟؟؟؟؟؟

نیای واقعا میزنمتا...!!!
عــــه...!!
منو عصبانی نکنا...
بعد چی قراره اتفاق بیفته...!!؟؟

سلام

راست میگی خیلی زور میزنم اما فقط واسه همین نیست که دیگه نمینویسم
این متن نیست شعره از خودمه

یه جای خالی داره که با یه اسم پر میشه!!!


دیگه هیچی ندارم واسه نوشتن شاید عکس بذازم...خوب خالیم خالی

از چی بنویسم؟؟؟
انقدم دعوام نکن کلا وبو میپاکما

یه دختر یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 01:56

سلام..راستشو بخوای پیش خودم گفتم این از خودشه ها..ولی گفتم میگم بعدا ضایه میشم...
ولی باز یه کم نا مفهموم بود !!!!!!!!!!
نمی دونم چه اسمی باید بزارم تو اون جای خالی...
شاااید خدیج خیال تو....
نمی دونم....شایدم اون کسی که تو واقعیت دوسش داری...
نمی دونم........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تو در انتظار چی ستی...چه اتفاقه محالی..؟؟؟
شاید جواب همه رو بدونم....ولی نه...نمی دونم...هه هه..این از اون حمله های مثل تو بودا..!
نرو...وبلاگتم کاری نکن...!
عکس بزار از هیچی بهتره..!
خب..نصفه شبه برم من..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد